Ofte stillede spørgsmål
-
Hvornår får jeg adgang til lokalerne?
Du bliver kontaktet af den vagthavende i ugen op til din udlejning for at aftale nærmere vedr. adgang til og efterfølgende aflevering af lokalerne.
-
Kan jeg se lokalerne før jeg lejer dem?
Absolut, du er altid velkommen til kontakte en fra bestyrelsen ang. en fremvising, eller endnu bedre: møde op til et af de mange arrangementer der afholdes i Fælleshuset, som f.eks. Egebjergklubbens fællesspising - du kan finde dato for den næste på Egebjergklubbens hjemmeside https://www.egebjergklubben.dk/.
-
Kan jeg bestille rengøring som en del af udlejningen?
Desværre nej.
Men du er velkommen til at kontakte Amra der foretager den normale rengøring i Fælleshuset på mobil 22142699, og høre om hun har tid til at klare rengøringen for jer. En evt. aftale vil være mellem dig og Amra! Overfor Fælleshuset vil det stadig være lejer der står med ansvaret for rengøringen. -
Kan jeg booke Fælleshuset til en begivenhed der først er om 1 år?
Desværre nej - ikke for privatudlejninger.
Bestyrelsen har vedtaget at der højest kan bookes op til 6 måneder ud i fremtiden for udlejninger til private arrangementer.